loading...

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود اهنگ دست بردار من که باختم توی بازی ( تیتراژ سریال ریکاوری ) علی سفلی در سایت موزیک ایرانی Ahang dast bardar manke bakhtam toye bazi az Ali Sofla دانلود اهنگ دست بردار من که باختم توی بازی

دست بردار من که باختم توی بازی ( تیتراژ سریال ریکاوری )

ALI بازدید : 318 جمعه 01 شهریور 1398 : 11:46 نظرات (0)

دانلود اهنگ دست بردار من که باختم توی بازی ( تیتراژ سریال ریکاوری ) علی سفلی در سایت موزیک ایرانی

Ahang dast bardar manke bakhtam toye bazi az Ali Sofla

دانلود اهنگ دست بردار من که باختم توی بازی ( تیتراژ سریال ریکاوری ) - موزیک ایرانی

دست بردار من که باختم توی بازی ♬♪/ اون روز که من بمیرم میشی راضی ♬♪/ آواره غصه ی تو روی قلبم ♬♪/ میخوای که درد دوریت باشه سهمم ♬♪/ عذابم نده که من این روزا خرابم ♬♪/ یه قایق شکسته رو آبم ♬♪/ تموم دنیا کرد جوابم ♬♪/ عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم ♬♪/ اشک توی آغوش کی بریزم ♬♪/ باید تو تنهاییم بسوزم ♬♪/ ♫♫♫ عذابم نده که من این روزا خرابم ♬♪/ یه قایق شکسته روی آبم ♬♪/ تموم دنیا کرد جوابم ♬♪/ عزیزم از وقتی رفتی مریضم ♬♪/ اشک توی آغوش کی بریزم ♬♪/ باید تو تنهاییم بسوزم ♬♪/

واسه تو عادیه این چیزا ♬♪/ اما من میمیرم بی چشمات ♬♪/ من نمیخوام که باور کنم ♬♪/ تو نزن آتیشم با حرفات ♬♪/ بی تفاوت نرو عشق من ♬♪/ واسه من مرحم بود آغوشت ♬♪/ جای تو خالیه عمر من ♬♪/ من چطور میشم فراموشت ♬♪/ ♫♫♫ عذابم نده که من این روزا خرابم ♬♪/ یه قایق شکسته روی آبم ♬♪/ تموم دنیا کرد جوابم ♬♪/ عزیزم از وقتی رفتی مریضم ♬♪/ اشک توی آغوش کی بریزم ♬♪/ باید تو تنهاییم بسوزم ♬♪/

لینک دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 594
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 20,750
  • بازدید کلی : 242,220