loading...

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود اهنگ قدیمی و غمگین احساسی به نام ای همه نیاز من کعبه من نماز من از امیر شاملو نیاز mp3 320 Ay hameye niyaze man kabe man namaze man دانلود آهنگ ای همه نیاز من کعبه من نماز من امیر شاملو نیاز

دانلود اهنگ قدیمی و غمگین احساسی به نام ای همه نیاز من کعبه من نماز من از امیر شاملو نیاز mp3 320 Ay hameye niyaze man kabe man namaze man

دانلود آهنگ ای همه نیاز من کعبه من نماز من امیر شاملو نیاز mp3 320

ای همه نیاز من ...♪ کعبه من نماز من ...♪ عشق من امید من ای همه رمز و راز من بی تو خونه دلم خونه رنج و محنته ...♪ به گوشت نمی رسه ناله جانگداز من من همه خواهشم تویی روی نیایشم تویی ...♪ از تو پره وجودم دست نوازشم تویی از تو پره وجودم ...♪ دست نوازشم تویی من همه خواهشم تویی ...♪

چه خوبه با تو بودن ...♪ چه خوبه از تو گفتن...♪ چه خوبه از زبونت ...♪ حرف وفا شنفتن چه خوبه تا قیامت همنفس تو بودن پرنده اسیری در قفس تو بودن ...♪ چه خوبه لحظه ها رو تو خسته خیالت نشستن و به یادت شعر وفا سرودن ...♪ من همه خواهشم تویی ...♪ روی نیایشم تویی ...♪ از تو پره وجودم دست نوازشم تویی ...♪ از تو پره وجودم دست نوازشم تویی من همه خواهشم تویی

دانلود اهنگ ای همه نیاز من کعبه من نماز من امیر شاملو نیاز mp3 320

تا چشمم افتاد به چشات باختم دل دیوونه رو پر کردم از عطر گل عشقت فضای خونه مو ...♪ هرگز کسی مانند من از مهربونیت نمیگه ...♪ من توی محراب نگات قربونی کردم جونمو من همه خواهشم تویی ...♪ روی نیایشم تویی ...♪ از تو پره وجودم دست نوازشم تویی ...♪ از تو پره وجودم ...♪ دست نوازشم تویی ...♪ من همه خواهشم تویی ...♪

لینک دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 1,319
  • بازدید سال : 21,475
  • بازدید کلی : 242,945