loading...

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود آهنگ غمگین و احساسی محلی به نام دلم خونه زمونه دلم صد درد داره (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه) Ahang delam khone delam sad dard dare - mahali دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد د

دانلود موزیک دلم خونه زمونه دلم صد درد داره

ALI بازدید : 254 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 : 23:46 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمگین و احساسی محلی به نام دلم خونه زمونه دلم صد درد داره (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه)

Ahang delam khone delam sad dard dare - mahali

دانلود آهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه)

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره ...♭♬ تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره ...♭♬ منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند ...♭♬ تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن ...♭♬ منو کردند دلم را زاره کردند ...♭♬

دانلود اهنگ دلم خونه زمونه دلم صد درد داره (با کیفیت عالی 128 و 320 و متن شعر ترانه)

دلم خونه زمونه دلم صد درد داره ...♭♬ تو این دنیای فانی آخ چقدر نامرد داره ...♭♬ منو بی راهه بردند چنان دل را شکستند ...♭♬ تمام وعده ها را یه جا از هم گسستن ...♭♬ منو کردند دلم را زاره کردند ...♭♬ مردم این زمونه ...♭♬ به چشمم خاره کردند ...♭♬

داد ای داد ...♭♬ داد و بیداد ...♭♬ چه دنیایی بی وفایه ...♭♬ داد ای داد ...♭♬ داد و بیداد ...♭♬ رسم دنیا جفایه ...♭♬

لینک دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 1,204
  • بازدید سال : 21,360
  • بازدید کلی : 242,830