loading...

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار دارم کم میارم ( دارم کم میارم من امشب ) کیفیت عالی mp3 دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دارم کم میارم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه Ah

دانلود آهنگ علیرضا روزگار دارم کم میارم ( دارم کم میارم من امشب ) کیفیت عالی mp3

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام دارم کم میارم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang Alireza Roozegar – Daram Kam Miaram

متن آهنگ علیرضا روزگار دارم کم میارم

دارم کم میارم من امشب تنم داره میسوزه تو طب کجایی ببینی کجایی ببینی …
میدونم همین حسو داری توام مثل من بی قراری کنارم بشینی کنارم بشینی …
دلم تنگه محتاج اینم یه لحظه تو رو من ببینم دل آروم بگیره دل اروم بگیره …
از این قسمت و از این زمونه از این گریه های شبونه دلم دیگه سیره …

دلتنگی یعنی حرف هایکه تو تنهایی جای آینه گفتم ..
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لب هام دارم از نفس میوفتم

دانلود آهنگ علیرضا روزگار دارم کم میارم ( دارم کم میارم من امشب ) کیفیت عالی mp3

دلم تنگه نیستی ببینی از امروز یه مردو ببینی که گریه باهاشه
یه مردم که گریه باهاش ببخش که گریه باهاشه …

دلتنگی یعنی حرف هایکه تو تنهایی جای آینه گفتم ..
دلتنگی یعنی لبخندم مرده رو لب هام دارم از نفس میوفتم

لینک دانلود آهنگ | برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

http://m8a.ir/pPBOU

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 1,286
  • بازدید سال : 21,442
  • بازدید کلی : 242,912