loading...

وبلاگ تفریحی و سرگرمی

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی در سریال فیلم از یاد رفته ها با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کنم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه Ahang ba labkhandi sad

دانلود آهنگ با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کن

ALI بازدید : 330 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 : 21:13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید غمگین و احساسی در سریال فیلم از یاد رفته ها با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کنم با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

Ahang ba labkhandi sade beshim roberom ta man mesle aine tamasha konam

دانلود آهنگ با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کنم (سریال از یاد رفته ها)

با لبخندی ساده بشین روبروم!#× تا من مثل آیینه تماشا کنم!#× بذار آرزوهای گم کردمو!#×

توو چشمای مست تو پیدا کنم!#× به جز تو چی می خوام از این زندگی!#× دل من تورو آرزو می کنه!#×

دانلود اهنگ با لبخندی ساده بشین روبروم تا من مثل آیینه تماشا کنم (سریال از یاد رفته ها)

کنارم بمونن رو نگردون ازم!#× تو باشی به من بخت رو می کنه!#× دلم گریه می خواد کجاست شونه هات!#× کجا رفتی ای دست آرامشم!#× می خوام این شبایی که بارونیم!#× با آرامشِ دستات آروم بشم!#×

لینک دانلود آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 1,302
  • بازدید سال : 21,458
  • بازدید کلی : 242,928